Getting My ثبت نام تیزهوشان To Work

Wiki Article

مدرسه‌ای که انتخاب می‌کنید باید در حوزه محل سکونت شما باشد.

ولی امکانات مدارس تیزهوشان خوب است و ارزشش را دارد که یک دانش‌آموز در آن ثبت نام کند. درسته که رقابت ایجاد می‌کند ولی رقابت باعث پیشرفت دانش آموز می شود.

پاسخ مشاور هیوا: سلام . ثبت ایمیل در فرم ثبت نام آزمون تیزهوشان الزامی نیست ، بعد از فعال شدن لینک پرداخت هزنیه ثبت نام ، هزینه رو پرداخت کنین و کد پیگیری دریافت کنین .

داوطلبانی که در آزمون تیزهوشان ثبت نام کرده اند، لازم است در موعد مقرر شده اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمایند.

باید ببنید در زنجان به چه صورت است. بطور کلی در شهرهای بزرگ سمپاد قوی تر از نمونه دولتی است اما بازم در استان خودتونو تحقیق کنید.

پاسخ مشاور هیوا: سلام . نتایج آزمون تیزهوشان اواسط مرداد ماه اعلام میشه .

من خودم تو زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم همین مدارس تحصیل می کنم تا حد زیادی درسته ولی درست نیست که دور بودن از زندگی عاطفی یا اجتماعی باعث شده که دغدغه هایی که هم سن و سالامون دارن ما نداشته باشیم؟ و بعضی چیزای دیگه

۶در صورت موفقیت آمیز بودن پرداخت هزینه این تصویر را مشاهده می کنید.

شرایط ثبت نام در مدارس تیزهوشان نهم به دهم در مقاله بیان شده است.

۳متقاضیان پس از انجام ثبت نام اولیه با تصویر زیر مواجه می شوند که باید جهت پرداخت هزینه ثبت نام گزینه " تایید نهایی و پرداخت " را انتخاب کنند .

آیا برای ورود به مدارس تیزهوشان پایه نهم شرط معدل وجود دارد؟

اعلام زمان ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم از جمله مسائل مهم برای دانش آموزان می باشد، تا با ورود به سایت تیزهوشان و مطالعه دفترچه ثبت نام، اقدام به نام نویسی کنند.

بازگشت شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

سوالات خود را در قسمت نظرات مقالات بپرسید و از آویژه جواب بگیرید.

Report this wiki page